Friday, September 7, 2012

Ajar aku untuk bahagia

Sape bole ajar aku? Aku nk rase kebahagiaan.. Selama ni aku senyum palsu je, untuk sedapkan hati.. tp lam hati ni bnyk sgt terluke. Tp aku tk berdendam, cmne nk ckp eh? Kalo ckp mesty korg kate aku poyo en, tp lam hati ni tuhan je yg tau. Sape yg tk nk bahagia? Org gyle pon nk bahagia, nampak cm kelaka kan, tp ape yg aku ckp ni cube korg pk kan blik. Kenapa setiap hari ade kesedihan yg menimpa diri? Kenapa hari ade suka duka? Eee.. jap jap ape mengarot ni? Haa wei serius aku ckp, aku nk happy, aku nk bahagia.. Bole tk aku nk jadi org gyle? Tk pk pape, otak kosong. Hmm kalo cm ni salu nangess sedihh.. Penat la, korg tk penat ke? Tk penat ke wat aku sedih? Agaknye lg ske tgk aku nangess kan? Hah! Abaikan? Camne wei, camne nk abaikan? Aja aku, kalo setiap hari perkara yg tk diingini berlaku kt diri aku ni, tk kesah la dpn mate ke ape. Hmmm pahal korg gelak? Aku serius ni.. :( Mane org org yg aku syg? Sume tk kan paham, hanye diri sendiri bole jd pengubat hati.