Tuesday, January 22, 2013

Allahuakhbar



Assalamualaikum,

Korang ~ aku nk kongsi skit cerita ngan korang ni, tade la penting bg korang tp penting bg aku . Ni haa, 20 Januari 2013 genap setahun arwah abg pergi tinggal kan aku sekeluarga. Sebak hati ni tuhan je yg tau, walaupon die jauh dimata kami, namun die ttp kt hati .. Rindu tk terkate da, berat sgt kami nk hadapi .. Seriusly aku rase sgt kehilangan, even aku tk rapat ngan arwah tp aku rase sgt ketiadaan die tu. Perangai aku berubah lepas die pergi, mungkin pada mulenye aku cm tk bole nk terime hakikat, tp .. hmm :( Aku salu teringat wajah die saat saat akhir aku ngan die, bende tu selalu bermain di kotak minda aku ni . Ya Allah ~ kt sape aku nk luahkan? Cume engkau je yg tahu .. Wajah, senyum tawa die aku tk bole lupe kan .. Bebelan die tu terngiang ngiang kt telinge ni .. Abg wan ~ adk mintak maaf kalo penah sakit kan hati kau, aku luke kan hati kau .. Adk menyesal abaikan kau, :'( kalo adk tau kau meronte sakit, adk tk tinggalkan kau bang, adk jge kau .. Tp sume tu dah terlambat, adk menyesal .. sebagai balasan adk tk henti doakan kau bang, kau jgn risau yea . Maaf sbb adk da lame tk melawat rumah kau . Haritu adk dtg kemaskan rumah kau . Adk harap kau selese . Abg, bukan aku sorg je yg rase mak akak abg ajam salu nanges bile ingat kau, even aku tk nampak, tp aku dpt bace memek muke dorg . Ayah? Ayah susa skit nk nanges, tp .. hmm ntah la . Abg, adk rindu kau .. Nanti kau dtg la dlm mimpi aku, rindu nk pelok ciom kau cm dulu bang . Aduh meleleh da air mate ni, haihh .. Adk kne kuat kan bang? Adk tk bole lemah, adk ingat pesan kau, pe yg kau pesan kt kak yanie tu sume adk ingat. Adk tk kan hampekan kau lg bang . Adk janji . Wasalam


Pusara Abang