Saturday, March 16, 2013

:( ape aku buat, sie sie

Tak sangka pangai die berubah begitu cpt sampai cmni. Seriusly aku ckp aku mmg hampe dgn die, cmne die nk bimbng aku? Org yg aku harap untuk bimbing aku da musnahkan harapan aku. Tp aku pelik knp aku bole tros syg die? Makin byk dugaan makin kuat plak aku pny semangat. Haih ntah la, byk tol dugaan, ya Allah aku da pnt menangis sbb die, esok da nk genap setahun aku nan die. Aku harap ade perubahan bsr die bg kt aku. Hmm bile aku da ubah perangai, die pulak cmni. Pening laaa :'( Abg wan, kau ase mak ayah restu tk aku kwn nan die, sbb byk sgt dugaan adk kne tanggung. Adk tk kuatla, adk tk tau cmne lg nk buat ni. even da nk 2 tahun aku knl die, tp aku still lg tk bole nk phm rentak die. Aku hanye mampu berdoa ye supaya Allah ketuk pintu hati die. Amin
#aku harap die rase ape yang aku rase, 
aku harap die tahu ape yang aku mahu,
aku harap die phm ape yang aku pinta,
aku harap juga die tk kan sia sia kan aku selagi ...
AKU MASIH BERNYAWA