Friday, December 28, 2012

Bosan :(

Assalamualaikum,,
Hurmm.. Mlm ni aku bosan,, tk tau knp. Kt fon cm biase la, sibuk bbm tp haih ntah la,, mak ayah da tidur.. still bosan jgk. Ape nk buat ni?? Errhh.. Ape yg aku pikir kan skrg tk bole nk bace, mcm2 tgh pikir. Banyak cerita nk tulis, tp cm mls nk luahkan, sbb asek2 cite yg same. Hurmm ape nk tulis eh? Nk mule kan cm ne pon tk tau.. haih :(

Sebenarnye aku tgh tk sbr nk smbot besday aku yg ke 21 tahun (ee.. tue da) .. Tp tk ad pe pon yg menarik sebenarnye,, sbb tiap2 tahun nothing special pon yg jd time besday aku,, tp tk tau la taun ni.. Dorg ade nk wat something special kt aku en.. Hmm kite tunggu dan lihat je,, tp sape?? Sape yg nk ingat kt aku? Sape plak yg nk kesah sal aku. Huh berangan je la kau biela :p

Seronok je kan bile tgk org sambot besday yg meriah2 tu,, dpt hadiah.. Hmm tp aku? Tahun ni kalo sambot ke tk sambot ke same je almaklum la da tue en. Haha rase rase ade ke org nk wat surprise tok aku? (berangan jap) Teringin sgt nk sambot besday nan family, nan kwn2.. Tp tk kesampaian,, kwn2 sume bz :( dorg pon ade keje dorg nk wat,, bkn asek nk ingt aku je kan?

Pape pon kite tunggu je la nanti. Hope ade la kwn2 yg wish. Unexpected ! Haha dpt surprise yg best2 ke . Hahah da la biela, berangan je. :D Kalo ade org nk bg cincin berlian ke,, wah wah.. angan angan tinggi ni. Ehh daa daa da,, sebelom aku mengarot lg jauh,, bek korg tolong tarik laptop ni, shut down kan die. Hee pape pon,, aku syg korg .. Byee Wasalam .