Thursday, December 13, 2012

Tamat sudaaa..

Firstly aku nk mintak maaf kt korg yg follow blog aku ni, sbb aku da lame tk update blog ni. Coz ad prob skit ritu blog ni, now bile aku try bkk, da bole pulak. Hahah saje je .. Hee rindunye kt korg, ehh sape? Hahaha sbnrnye aku nk bg tau, today aku baru tamat sesi latihan aku dekat institut. Now aku rase cm free sgt, tp lepas ni kne pikir pasal praktikal plak.. Alhamdulillah.. Hope sume jalan dgn lancarr :D
Lepasni aku kne jalani alam pekerjaan plak, ee.. tkot nyee :s Tp td aku sedih, kne tinggalkan kwn kwn yg da setahun lebih aku knl ni, to my rumate tercinta hahah akq still ingat kau mokk, kau jgn tkot ehh.. pape kite bole contact yea? Adesss :( tp td aku control air mate aku, sbb aku tk nk tunjuk aku nangess dpn dorg, tp sedangkan lam hati ni bejurai jurai air mate mengalir. Hee .. hope lepas ni korg pandai jge diri ye,  tk lupe gak aku nk mintak maaf kt korg korg yg penah terase hati kt aku, halalkan makan minum aku selame nan korg, yg mane ade berdendam nan aku ke kan aku mintak maaf.. Aku tau mulot aku lancang .. Okey 0-0 ehh ? Haa rasenye smpai sini je la kot, kalo ade pape lg cite aku, nnty aku update ehh? Bye, wasalam ^_^